Onze reis naar China - Reisverslagen van Fu Chan Vos - WaarBenJij.nu Onze reis naar China - Reisverslagen van Fu Chan Vos - WaarBenJij.nu

Onze reis naar China

Op deze pagina kunt u onze reis in China van het begin tot het eind helemaal volgen. We gaan naar Beijing, Shanghai, Nanjing en het Karstgebergte. M'n ouders vonden dat ik deze pagina (blog) zelf mocht bijhouden omdat het mijn rootsreis is. We blijven in totaal 18 dagen in China. We vertrekken woensdag 20 april en komen weer in Nederland op zondag 8 mei. Dat betekent dat Nansha en ik waarschijnlijk een jetlag op school hebben. Nou dat even terzijde. Dit was even kort samengevat over hoe onze reis er een beetje uit komt te zien. Ik probeer elke dag iets te plaatsen maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken. Ik doe in ieder geval m'n best.

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2016

bijna thuis

07 Mei 2016

bijna thuis

06 Mei 2016

naar Beijing terug

05 Mei 2016

dragon bridge

04 Mei 2016

theeplantage
Fu Chan

Volg ons reisdagboek om niks te missen! Het enige wat u hoeft te doen is uw e-mailadres im de mailinglijst te zetten! Kijk voor meer informatie in de reisdetails!

Actief sinds 06 Maart 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4500

Voorgaande reizen:

18 April 2016 - 08 Mei 2016

Onze reis naar China

Landen bezocht: