nog een laatste dag in Shanghai - Reisverslag uit Sjanghai, China van Fu Chan Vos - WaarBenJij.nu nog een laatste dag in Shanghai - Reisverslag uit Sjanghai, China van Fu Chan Vos - WaarBenJij.nu

nog een laatste dag in Shanghai

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg Fu Chan

30 April 2016 | China, Sjanghai

Vandaag nog over de Bund gelopen en in de avond nog over de Yangpu gevaren. Verder wat geslenterd door de stad en genoten van de bedrijvigheid in de parkjes.

De kinderen hebben nog wat souvenirs gekocht en we hebben een poging gedaan een tempel te bezoeken, maar deze hebben we nooit kunnen vinden. Na lang zoeken en slenteren door het warme Shanghai hebben we de zoektocht opgegeven.
Vandaag niet zo veel bijzonders gedaan. Eigenlijk ook wel eens lekker.

In de avond de koffers alvast gepakt.
Morgen gaan we verder en vliegen we naar het Karstgebergte. na anderhalve week drukke steden met duwende en overal voordringende Chinezen, een fijn vooruitzicht om de drukke stad weer te verlaten.

Fu Chan

Volg ons reisdagboek om niks te missen! Het enige wat u hoeft te doen is uw e-mailadres im de mailinglijst te zetten! Kijk voor meer informatie in de reisdetails!

Actief sinds 06 Maart 2016