theeplantage - Reisverslag uit Yangshuo, China van Fu Chan Vos - WaarBenJij.nu theeplantage - Reisverslag uit Yangshuo, China van Fu Chan Vos - WaarBenJij.nu

theeplantage

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg Fu Chan

04 Mei 2016 | China, Yangshuo

Vandaag een kortere fietstocht gemaakt in de omgeving en rondgekeken in de plaats Yangshuo. De temperatuur ligt hier vrijwel constant rond de 30 graden en in de zomer schijnt het niet veel warmer te worden in dit gebeid. De luchtvochtigheid is hoog.

In de middag zijn we naar een theeplantage geweest en hebben we het verder rustig aan gedaan. De kinderen hebben gezwommen.
's Avonds zijn we naar een lichtshow in de Yangshuo geweest. Hier deden ruim 600 mensen uit de omgeving mee. De show was op een meer gehouden en de bergen werden verlicht. Het viel al met al een beetje tegen en het zingen vonden de kinderen ronduit lelijk.

Fu Chan

Volg ons reisdagboek om niks te missen! Het enige wat u hoeft te doen is uw e-mailadres im de mailinglijst te zetten! Kijk voor meer informatie in de reisdetails!

Actief sinds 06 Maart 2016