lang niets van ons gehoord - Reisverslag uit Nanjing, China van Fu Chan Vos - WaarBenJij.nu lang niets van ons gehoord - Reisverslag uit Nanjing, China van Fu Chan Vos - WaarBenJij.nu

lang niets van ons gehoord

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg Fu Chan

20 April 2016 | China, Nanjing

Het internet deed het de afgelopen dagen niet waardoor we niets hebben kunnen plaatsen dus jullie hebben een en ander tegoed.

Donderdag 21-04-2016 Chinese tijd zijn we aangekomen in Beijing. Door het tijdsverschil hadden we de nacht een soort van gemist. De kinderen hadden nauwelijks geslapen onderweg en wij ook, dus het was een lange eerste dag als je locale tijd 06.00u in de ochtend landt.

De kinderen vonden het meteen erg stinken en vonden de smog vies.
Ook hebben ze gelijk kennis kunnen maken met het autooverschot. Er was geen doorkomen aan aan de ochtendspits.
Doordat het zo vroeg in de ochtend was, en de kamer daardoor nog niet klaar, hebben we een ontbijtje genomen en zijn we op pad gegaan. Het was in Bejing een stuk waremer (30 graden, dus de vesten hadden we maar achter gelaten). We zijn naar de verboden stad gegaan en naar de Zoo. De kinderen wilden graag het kleine pandareservaat zien dat bij de zoo van Beijing is en dat was erg leuk.

Om 17.00u hadden we allemaal de knollen op en zijn we terug gegaan naar het hotel.

Fu Chan

Volg ons reisdagboek om niks te missen! Het enige wat u hoeft te doen is uw e-mailadres im de mailinglijst te zetten! Kijk voor meer informatie in de reisdetails!

Actief sinds 06 Maart 2016