naar Beijing terug - Reisverslag uit Guilin, China van Fu Chan Vos - WaarBenJij.nu naar Beijing terug - Reisverslag uit Guilin, China van Fu Chan Vos - WaarBenJij.nu

naar Beijing terug

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg Fu Chan

06 Mei 2016 | China, Guilin

Zo lijkt de reis nog heel lang te duren en zo is het dan ook ineens weer voorbij. De laatste dagen zijn voorbij gevlogen.

Vandaag konden we het rustig aan doen want we zouden pas om 15.00u worden opgehaald door de taxi om naar het vliegveld van Guilin te worden gebracht. Vanwege een lange overstaptijd in Beijing zullen we een korte nacht maken in een hotel vrijwel naast het vliegveld van Beijing en zaterdagochtend vroeg door vliegen naar Parijs.

We werden vanmorgen wakker met enorme onweer en het goot van de regen en dat is het de hele ochtend blijven doen. Ondanks de regen was het gewoon drukkend warm en meteen nadat de regen stopte brak de zon door.
Om 18.00 zouden we gaan vliegen, maar dit werd uiteindelijk een uur later.

Fu Chan

Volg ons reisdagboek om niks te missen! Het enige wat u hoeft te doen is uw e-mailadres im de mailinglijst te zetten! Kijk voor meer informatie in de reisdetails!

Actief sinds 06 Maart 2016