dragon bridge - Reisverslag uit Yangshuo, China van Fu Chan Vos - WaarBenJij.nu dragon bridge - Reisverslag uit Yangshuo, China van Fu Chan Vos - WaarBenJij.nu

dragon bridge

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg Fu Chan

05 Mei 2016 | China, Yangshuo

Vandaag wilden we een fiets- / vaartocht maken en vanwege de warmte hebben we besloten op tijd te vertrekken. De kinderen wilden nog graag een keer met bamboevlotten over de rivier varen. Een stuk buiten het dorp, bij de Draogn Bridge, is de tocht mooier en de rivier een stuk rustiger wat betreft het aantal bamboevlotten.

We hebben een fietstocht van 2 uur gemaakt die over allerlei kleine kronkelige weggetjes ging, vol met kuilen en onverharde weg, maar prachtig door piepkleine dorpjes.

Bij de bamboevlotten werden onze fietsen vervoerd naar het eindpunt van de boottocht en hebben we een uur over het water weer richting Yanshuo gevaren. Af en toe zat er een kleine stroomversnelling in het water, wat de boottocht leuk maakte en het zicht vanaf de rivier op de bergen was prachtig.

Fu Chan

Volg ons reisdagboek om niks te missen! Het enige wat u hoeft te doen is uw e-mailadres im de mailinglijst te zetten! Kijk voor meer informatie in de reisdetails!

Actief sinds 06 Maart 2016