op naar het Karstgebergte - Reisverslag uit Guilin, China van Fu Chan Vos - WaarBenJij.nu op naar het Karstgebergte - Reisverslag uit Guilin, China van Fu Chan Vos - WaarBenJij.nu

op naar het Karstgebergte

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg Fu Chan

01 Mei 2016 | China, Guilin

Vandaag konden we het rustig aan doen in de ochtend. We zouden pas om 13.00uur worden opgehaald door de taxi, dus we konden uitgebreid ontbijten en erna nog op een terras koffie drinken in het zonnetje.

De taxichauffeur was er mooi wat eerder zodat we ruim op tijd bij het vliegveld aankwamen.
De vlucht naar Guiilin, naar het Karstgebergte duurde 2 uur en 15 minuten.
We kwamen er aan het eind van de middag aan. Het begon te schemeren toen we in de taxi stapten op weg naar Yangshuo. De rit duurde ongeveer 1.5 uur en onderweg zagen we half in het donker rijstvelden en steeds meer bergen van het Karstgebergte. Het zag er indrukwekkend uit.

De Giggling tree, het gasthuis waar we de komende dagen zouden verblijven, bleek een gemoedelijk binnepleintje te hebben, waar het vol zat met Nederlandse gezinnen. Veel met eveneens Chinees geadopteerde kinderen.

Fu Chan

Volg ons reisdagboek om niks te missen! Het enige wat u hoeft te doen is uw e-mailadres im de mailinglijst te zetten! Kijk voor meer informatie in de reisdetails!

Actief sinds 06 Maart 2016