in Shanghai - Reisverslag uit Sjanghai, China van Fu Chan Vos - WaarBenJij.nu in Shanghai - Reisverslag uit Sjanghai, China van Fu Chan Vos - WaarBenJij.nu

in Shanghai

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg Fu Chan

29 April 2016 | China, Sjanghai

Vanmorgen al vroeg opgestaan en de Bund afgelopen.
Vroeg in de ochtend ziet de Bund er heel anders uit. Dan wordt deze net als de parken in China, gevuld met mensen die Tai Chi doen, dansen met paraplu's, vliegeren, muziek maken, etc. Mooi om te zien.

Vandaag de stad nog eens op eigen gelegenheid bekeken.
Op de Bund stikt het van de bruidsparen, elke dag weer. Opgesteld in rijen om op de foto te gaan met de skyline van Shanghai op de achtergrond.
We wilden in de avond naar een Chinees Circus en zijn in de ochtend eerst kaarten gaan kopen voor de avondvoorstelling. Verder wilden de kinderen nog wat souvenirs kopen en zijn we naar een 3D voorstelling geweest en hebben we uitgekeken over Shanghai vanuit een wolkenrabber vanaf de 100e verdieping. Indrukwekkend, alleen kon je door de smog jammer genoeg niet zo heel ver kijken.
In de avond genoten van Chinese acrobatiek. Onvoorstelbaar wat die mensen allemaal konden. de kinderen hebben genoten en wij ook!

Fu Chan

Volg ons reisdagboek om niks te missen! Het enige wat u hoeft te doen is uw e-mailadres im de mailinglijst te zetten! Kijk voor meer informatie in de reisdetails!

Actief sinds 06 Maart 2016