Eerste reisdag ~Brussel - Reisverslag uit Brussel, België van Fu Chan Vos - WaarBenJij.nu Eerste reisdag ~Brussel - Reisverslag uit Brussel, België van Fu Chan Vos - WaarBenJij.nu

Eerste reisdag ~Brussel

Door: Fu Chan Vos

Blijf op de hoogte en volg Fu Chan

19 April 2016 | België, Brussel

De eerste reisdag zit er op. We zijn om half 11 's avonds bij het hotel gearriveerd.

De reis begon om kwart over 2, toen ik vanuit school naar huis toe kwam. We sprongen vrijwel gelijk in de auto naar Alpen a/d Rijn om mijn hondje naar m'n opa en oma te brengen. Nadat we dat hadden gedaan aten we onze laatste Hollandse maaltijd voordat we naar China zouden gaan. Onze andere opa bracht ons naar Rotterdam en zette ons af bij het treinstation. Daar namen we de Thalys richting Brussel.
We moesten een eindje lopen naar ons hotel maar we waren er al snel achter dat we verkeerd liepen en gingen met een taxi de goede kant op. En toen kwamen we aan bij "Hotel Bristol Stephanie".

Dit was eigenlijk een korte samenvatting van de eerste reisdag. Morgen gaan we de lucht in en landen we in Beijing!

• 19 April 2016 - 23:10

Wim:

Lekker hóór geniet van deze hele mooie reis maak er een fantastische herinnering van die je voor altijd bij je zal dragen, en we genieten elke dag een beetje méé met jou verhaal.....groetjes aan allemaal

• 20 April 2016 - 07:14

Sterrenstelsel:

Ik vind de blij echt super leuk en ik hoop dat het een mooi hotel was

• 20 April 2016 - 09:36

Melvin Slag:

Geniet van de reis allemaal.
    Heel veel plezier!
    Ook namens de kinderen uit groep 6a!

• 20 April 2016 - 10:34

Laure, Huub, Yun En An-Mei:

Je grote reis is eindelijk begonnen !!
    Geniet ervan, wij genieten vanuit Nederland met jullie mee. Een goede vlucht en we zijn benieuwd of je Beijing nog een beetje herkent.
    Groetjes

• 20 April 2016 - 10:59

Anne, Sibbien En Bente:

een hele goede reis Vosjes!!!! We zijn nieuwsgierig naar jullie ervaringen en foto's.
    groetjes uit Fryslan

• 20 April 2016 - 12:06

Marie-louise Bemthuis:

Nou Fu Chan, nu is jou grote reis samen met jou familie begonnen. Vandaag ga je vliegen en dan begint het avontuur.
    Wij wensen jou heel veel plezier en hopelijk doe je heel veel mooie ervaringen op.
    Veel plezier Vosjes.
    Groetjes uit Haaksbergen.

• 20 April 2016 - 13:26

Bram Jansen:

Veel plezier!

Groetjes van de buurtjes in Haaksbergen

• 20 April 2016 - 15:40

Kim Korenblik:

Heel veel plezier! maak er een onvergetelijke vakantie van!
    xxx Kim

• 20 April 2016 - 20:48

Y:

Heei bae,

Echt leuk dat je zelf zo'n dagboek bijhoudt, ik was toen te lui om dat te doen haha. Ik hoop dat je een fijne vlucht hebt gehad en veilig bent aangekomen. Ik wens je heel veel plezier toe op je reis. Stuur maar wat foto's via app haha.

Mis jou

• 21 April 2016 - 20:16

Martin, Esther, Kaixin En Ming:

Een hele goede reis Fu Chan!! Wij wensen je veel plezier en geniet van al het moois dat je gaat meemaken.
    We zijn benieuwd naar je belevenissen en lezen graag je verslagen. We hopen dat jullie goed en veilig in China zijn aangekomen.
    Lieve groetjes uit Amersfoort